Veilig, Vlaams & Verantwoord

De N-VA wil een veilig, financieel gezond, bruisend, warm en ondernemend Scherpenheuvel-Zichem.

In 2018 haalde de N-VA een mooie 19,4 procent van de stemmen in Scherpenheuvel-Zichem. In de gemeenteraad en OCMW-raad vertegenwoordigen we u met vijf raadsleden. Daarnaast hebben we één vertegenwoordiger in het Bijzonder Comité voor de Sociale Dienst en één vertegenwoordiger in de Politieraad van de PZ Demerdal-DSZ. We voeren voor u stevige oppositie. Die is nodig, want onze stad is nog steeds schuldenkampioen. U betaalt (te) veel belastingen om de vele prestigeprojecten van de meerderheid te betalen.

Ook op andere beleidsdomeinen draagt de N-VA haar steentje bij. We ijveren voor een menselijk maar correct sociaal beleid: zacht voor de kwetsbaren, maar streng voor wie misbruik wil maken van onze uitgebreide sociale maatregelen.

De N-VA wil ook in Scherpenheuvel-Zichem verandering: een beleid dat komaf maakt met financieel wanbeheer, dat positieve impulsen geeft aan mensen en verenigingen, kortom: een beleid waarop u kan rekenen.